HTML

Utolsó kommentek

Több, mint testőr

Évekig tengerentúlon dolgoztam, mint profi testőr. Számtalan hírességet védtem, kísértem szerte a világban. Nemrég költöztem vissza szülőhazámba, ahol megalapítottam a CelebTestőr Kft.-t, és köszönhetően jó kapcsolataimnak, rengeteg munkám akad. Ezekről mesélek bővebben...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.10.11. 21:47 Zakó Zoltán

Focimeccs - belülről

Szombat este ismét alkalmi felkérést kaptam, a magyar játékosokat kellett védenem a szövetségi kapitánytól. A magyartól.

A holland mester ugyanis halálosan megfenyegette a játékosokat, amennyiben elveszítik a mai mérkőzést. A külföldi klubokban játszó játékosok összefogtak, és közösen kértek fel a védelemre. Ezért aztán beépültem, a stadionban sertepertéltem.

A mérkőzés előtt érezhető volt a feszült hangulat az öltözőben, az ajtónál hallgatózva fültanúja voltam az ismételt fenyegetéseknek. Készen álltam bármelyik pillanatban berontani, ha tettlegességre kerül a sor. A fiúk seggükben zabszemmel futottak be a pályára, az első félidőben ez érezhető is volt a játékukon.

A kispadra pillantva láttam, ahogy a holland feje egyre lilább árnyalatot ölt. Ebből még gond lehet!

A bíró sípszavára a közönség elszórt füttyögésétől kísérve levonultak a játékosok, libasorban, némán az öltöző felé. Akár marhák a vágóhídra menet...

Becsukódott mögöttük az öltözőajtó, kisvártatva velőtrázó sikoly hallatszott. Rohantam, ahogy csak bírtam, nem értettem mi az oka a nagy lármának. Az ellenség még a riportereknek nyilatkozik a játékosbejárónál. Belöktem az ajtót, és falfehér arcú focisták fogadtak. Egyikük remegő kezekkel mutatott a masszázs irányába. Beléptem.

Sokat megélt gyomrom azonnal felkavarodott, és a vacsorám megindult felfelé. Összeszoritott foggal nyeltem vissza, csak nem fogok hányni... kár lenne a borsóért. Mély levegőt véve néztem körbe. Az ágyon a fehér lepedő közepén egy levágott fej feküdt, összevérezve mindent. Elég jó az arcmemoriám, az egyik Angliában játszó csatárként azonosítottam az illetőt.

Közben nyílt az öltöző ajtaja, és megjelent Ő. Lenyalt haj, diszkrét pocak, elegáns fekete öltöny... szájában szivar. Megállt az ajtóban, körbenézett a játékosokon és megszólalt.

- Győztök, vagy... - mutatott a masszázs felé. Erőteljes holland akcentussal beszélt, de azért érteni lehetett.

Beleszivott a szivarba, kifújta a füstöt, majd távozott. A zakóm zsebéből elővettem a megbízólevelemet, és eltéptem. A maffia ellen ezer testőr sem elég.

Az eredmény ismert, győztünk. Csak így tovább, fiúk!

Szólj hozzá!

Címkék: magyar humor foci albán koeman


A bejegyzés trackback címe:

https://celebtestor.blog.hu/api/trackback/id/tr57709102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása