HTML

Utolsó kommentek

Több, mint testőr

Évekig tengerentúlon dolgoztam, mint profi testőr. Számtalan hírességet védtem, kísértem szerte a világban. Nemrég költöztem vissza szülőhazámba, ahol megalapítottam a CelebTestőr Kft.-t, és köszönhetően jó kapcsolataimnak, rengeteg munkám akad. Ezekről mesélek bővebben...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.10.13. 20:28 Zakó Zoltán

Az igazi szarfej doki

Ma este találkoztam egyik régi kedves ismerősömmel, Budapestre jött pár napra. Sokan ismerik, közkedvelt színész.

Kiderült, hogy afféle továbbképzésre jött, tovább mélyíteni a karakterét. Érdekes módon ebben a kis országban akadt mesterére. Megvártam hát a reptéren, és a belvárosi szállodájába kísértem, közben kedélyesen elbeszélgettünk a régi szép időkről.

Beinvitált a bárba, ahol én narancslevet ittam. (Munka közben sosem iszom.) Ő két deci whiskyt kért tisztán, és egy lendülettel benyelte. Furcsán néztem rá, sosem szokott ennyit inni.

Elmondta, hogy mestere hamarosan megérkezik, és ő csak így tudja elviselni a mérhetetlen bunkóságát. Mert valójában Sanyi az igazi Dr. House...

Szólj hozzá!

Címkék: megasztár celeb humor friderikusz dr.house


A bejegyzés trackback címe:

https://celebtestor.blog.hu/api/trackback/id/tr44712178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása